Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Zasady wysyłki

Zasady wysyłki

  • Koszty dostawy pokrywa Klient i są one zgodne z obowiązującym cennikiem. Jeżeli jednak wartość zamówionych produktów przekroczy 500 zł przypadku przesyłki do 30 kg i Klient wybierze jako formę zapłaty przelew, koszty przesyłki nie są naliczane.
  • Koszt dostawy określony jest każdorazowo podczas składania zamówienia.
  • Zamówienia dostarczane są do Klienta przesyłką kurierską InPost lub za pośrednictwem Paczkomatów InPost. Przy wyborze przesyłki „za pobraniem”, do wartości całego zamówienia doliczona zostanie kwota 4 zł (kurierska InPost).
  • Możliwy jest również odbiór osobisty w punkcie pod adresem:  ul. ul. Krośnieńska 118A, 38-420 Korczyna. Po odbiór zamówienia w punkcie należy zgłaszać się wyłącznie po otrzymaniu informacji e-mail o zrealizowaniu zamówienia i możliwości odbioru.
  • Dla przesyłek realizowanych firmą kurierką InPost i paczkomatobowiązują limity wagowe – do 25,00kg.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta wyższymi kosztami dostawy w przypadku przekroczenia limitu wagowego.
  • Zamówienia dostarczane przesyłką kurierską InPost lub do paczkomatów InPost posiadają limity wymiarów – wymiary maksymalne: wysokość – 80 cm, szerokość – 38 cm, długość – 64 cm.
  • Opłaty za usługi dostawy:

    1) Kurier InPost:
    a) Przedpłata na konto - 20 żł
    b) Pobranie - 26 zł

    2) Odbiór w paczkomacie InPost – przedpłata na konto - 17 zł
  • Sklep zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia w przypadku nieudanej próby dostarczenia z winy Klienta: błędnego podania adresu, kodu pocztowego, nieodebrania przesyłki w terminie lub odmowy odbioru zamówionego produktu.
  • Składając zamówienie Klient – zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu – dokonuje wyboru miejsca dostawy. W konsekwencji, Klient winien być obecny we wskazanym przez siebie miejscu i wybranym czasie dostawy.
  • W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo. Kurier podejmie 3 dodatkowe próby dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych, po czym zostanie ona odesłana do sklepu miodowesmaki.pl. Sklep miodowesmaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. Sklep miodowesmaki.pl spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. W takim wypadku Klient musi liczyć się z poniesieniem dodatkowej opłaty za powtórną wysyłkę z przyczyn leżących po stronie Klienta.
  • Sklep miodowesmaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu zamówienia.
  • Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres przez firmę kurierską najpóźniej trzeciego dnia roboczego od momentu oddania zamówienia do realizacji przez sklep miodowesmaki.pl. Podany czas dostawy przesyłek kurierskich ma charakter informacyjny.
  • Sklep miodowesmaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie zamówienia w wyniku wydarzeń i sytuacji, na które nie ma wpływu. Sklep miodowesmaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji przesyłek spowodowane działaniem lub zaniechaniem firmy kurierskiej. Kurierzy InPost dostarczają paczki w dni robocze w godzinach 9:00 – 17:00. Jeśli w tym czasie odbiór przesyłki nie jest możliwy najlepszym rozwiązaniem jest podanie adresu przesyłki do miejsca pracy koniecznie z nazwą firmy.
  • W komentarzach – przy składaniu zamówienia – można zasugerować przedział godzinowy dostarczenia paczki, jednak nie ma gwarancji dostarczenia paczki we wskazanym przez Klienta przedziale czasowym. Kurierzy InPost mają wyznaczoną trasę i nie mają możliwości doręczenia paczki wyłącznie we wskazanym przedziale godzin lub o konkretnej godzinie.
  • Dostawca firmy kurierskiej może wydać przesyłkę osobie obecnej pod adresem wskazanym przez Klienta. Sklep miodowesmaki.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie zamówienia do rąk własnych Klienta.
  • Klient ma obowiązek otworzyć paczkę w obecności kuriera. W razie niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem, Klient powinien powiadomić o tym dostawcę i odmówić przyjęcia produktów, których nie zamawiał. W przypadku uszkodzenia towaru w czasie transportu, złożyć reklamację u kuriera. Klient zobowiązany jest skontaktować się ze Sklepem miodowesmaki.pl po czym może odesłać otrzymany towar i żądać zwrotu należności za niego.

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu